2009. május 24.

Pszichés meddőség!

Mit is jelent a pszichés meddőség? Amikor a szakemberek a párok mindkét tagját teljesen egészségesnek találják, de valahogy mégsem jön össze a baba.... Amikor már annyira, de annyira akarják a babát.... és észre sem veszik, hogy már görcsösen ragaszkodnak a gyermek áldáshoz, és szinte már teljes szorongásban élik a mindennapokat..... Amikor eljön az a bizonyos 14. nap, és ismét következik a kötelező "gyerekért szex"...

Ezt nem így kell(ene). Nem szabad görcsösen ragaszkodni a babához, ugyanis sok párnál láttam a környezetemben, hogy amikor (végigsírt éjszakák után) beletörődnek, hogy sosem lehet gyerekük, biztosan meddők, akkor végre megjelenik a második csík is a terhességi teszten. Próbáljátok meg tényleg lazán felfogni...
Persze tudom, hogy ha már elterveztétek, hogy na akkor 9 hónap múlva jöhet a baba, és aztán mégsem jön, és csak telnek a hónapok, az ember nehezen vonatkoztat el attól, hogy nem sikerül... Egy nő rögtön arra gondol: Ugye ez nem meddőség? Tanuljatok mások hibáiból. (az enyémből is) Nem szabad az "utolsó" pillanatra hagyni a a babát. Adjatok magatoknak időt. Ne tervezzétek el szigorúan, hogy: akkor most 3 hónapig nem szedem a gyógyszert, máshogyan védekezünk, és akkor következő hónapban mindent bele... Kezdjétek el hamarabb, hogy azt mondhassátok: ha jön úgyis jó, ha meg még nem sikerül rögtön, úgyis jó...

Saját esetemet bemutattam az előző bejegyzésben, hogy a pajzsmirigy-alulműködésem miatt nem lehettem rögtön terhes. De! Az igazsághoz azonban az is hozzátartozik, hogy még el sem kezdtem szedni a gyógyszert, amit kaptam, már teherbe is estem. Ugyanis megnyugodtam, hogy minden rendben lesz, eddig ezért nem sikerült a baba, és már nem is görcsöltem rajta. És a teszt két csíkos lett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van