2010. augusztus 5.

Lilu rajongók, figyelem!

Lilu kisbabája lassan 1 éves lesz...

Emlékszem, én már itthon voltam kislányommal szülési szabadságon, amikor a reggeli műsorban láttam, hogy Lilu babát vár... Örültem neki... Nekem egyébként ő az egyik kedvenc műsorvezetőm... A szülés óta egyébként már visszatért a képernyőre, de a babáról semmit nem lehetett hallani... Tegnap viszont láttam a FÓKUSZ előzetesében, hogy ma este megmutatja a kicsit a nagyközönségnek! Úgyhogy Lilu rajongók! Este nézzétek a Fókusz-t!


Oszd meg barátnőddel, ismerősöddel, kismamatársaddal:
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van