2010. február 9.

Új "sorozat!"

Sziasztok!

A terhesség hétről hétre "című sorozat" a múlt héten befejeződött, s már ki is találtam, mi lesz a következő nagyobb ehhez hasonló téma, mégpedig az, amire olyan sok érdeklődő van: a terhesség kilenc hónapja és a kisbaba fejlődése ultrahangos képekben.
Találtam is egy nagyon jó kis összeállítást, ami teljes mértékben olyan, amit kerestem nektek, végig szemlélteti a baba fejlődését képekben, 3D-ben, és számítógépes animációval. Egy kis szépséghibája van viszont a bemutatónak, hogy angol nyelvű a kommentár hozzá. Viszont érdemes végignézni, mert a képek alapján a nagy része megérthető. Egy másik gondom vele, hogy észrevettem, hogy egy másik hasonló témájú oldalnál ezt már bemutatták, és nem akartam, hogy hasonló legyen a két oldal. Később viszont arra is rájöttem, hogy nem ez a lényeg, hanem az, hogy Ti, az én kedves olvasóim a legjobb tartalmat kapjátok, hogy a lehető legtöbb információt tudjam nyújtani nektek. Úgyhogy készüljetek fel, egy nagyszerű sorozatra, közben persze az eddigiekhez hasonlóan más-más kérdéseket is körbejárunk.

Kapok sok e-mail-t is, amikre mindig megpróbálok válaszolni, -akár levélben, akár itt a blogban egy bejegyzés kapcsán- de itt az oldalon a megjegyzések között is kérdezhettek nyugodtan, ahogyan meg is teszitek egyre többen; (ezekre egyébként gyorsabban tudok válaszolni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van