2010. április 21.

Mit ne tegyél szülés előtt?

Csak egy megjegyzés!

Holnap vendégségbe megyek, gyorsan feldobtam egy francia manikűrt, s eszembe jutott, hogy valószínűleg ezt az "élményemet" még nem osztottam meg veletek a szüléssel kapcsolatban, pedig igencsak fontos! El mesélek nektek egy gyors sztorit!


Szóval, már itthon voltam szülési szabadságon nagy pocakkal (- mi az hogy nagy - óriási pocakkal), rendezgettem a babaruhákat, vasalgattam, az utolsó csinosításokat tettem a babaszobán. Két naponta hajat mostam, mert hát ugye, ki tudja, mikor kell indulnom a kórházba, csapzottan meg csak ne állítsak be, bőven elég lesz majd közben ázott ürgévé - rút kiskacsává, s még ki tudja, mivé nem változnom,.... s felvillant okos kis agyamban, hogy annyian jönnek-mennek majd körülöttem, szüléskor is, aztán a kórteremben, jönnek majd a látogatók, s én ott köntösben, papucsban, legalább a körmöm szép legyen...ha már én olyan meggyötört leszek, valami azért csak legyen szép rajtam, nem?
Úgyhogy neki láttam, kezem, lábam - manikűr, pedikűr.... Hát ne tudjátok meg...Mert hogy a kezemen, de a lábamon 9 hónapos hassal.... Ha befelé fordítottam, nem láttam, kifelé fordítottam, nem értem el.... De kiküszködtem! Megcsináltam!!!! És szép is lett! Nagyon tetszett, büszke is voltam magamra...

Másnap mutatom a barátnőmnek, hogy nézze meg, milyen jól sikerült, elpanaszoltam neki, milyen nehéz volt, már majdnem felhívtam őt, hogy jöjjön, és legalább a lábamon csinálja meg Ő.... Mire azt felelte, hogy mennyivel jobb lett volna, ha tényleg felhívom, mert akkor el tudta volna mondani, hogy kár a gőzért, ugyanis szüléshez tilos a körömlakkozás.....Először azt hittem viccel.... De nem! Nem viccelt. Ugyanis sosem lehet tudni, mikor van szükség szülés közben altatásra, közben viszont tilos a körmöket lakkozottan hagyni, mert egyes komplikációk (azt hiszem oxigénhiányos állapot) jelei a körmökön és az elszíneződésükön látható. És hát ugye lakkozott körömnél ez nem lehetséges. Ezért tényleg nem szabad...
Úgyhogy kezdhettem lerombolni a munkámat -  azért a barátnőm kárpótlásul lemosta nekem, hogy ne kelljen megint görnyednem...

Szóval!
Tipp: Szülés előtt ne lakkozd ki a körmöd! A kórházban úgyis lemossák, (vagy lemosatják veled)!

Tetszett a cikk, vagy a blog? 
Oszd meg barátnőddel, ismerőseiddel, kismamatársaiddal:

Add a
Twitter-hez  Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez
Oszd
meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van