2010. április 1.

Terhesség hétről hétre képekben - videó animáció 9-11.

Most egy pár napos kihagyás után folytatjuk a sorozatot, ahol képekben láthatjátok, hogy a baba milyen fejlődési szakaszban van, mekkora, milyen szervekkel rendelkezik, és mi hogyan működik. Remélem, ezzel kicsit kézzel foghatóbb, és érthetőbb, hogy mi megy végbe a szervezetedben. Bár sajna ilyen magyar nyelvű összeállítást még nem találtam, de aki tud angolul, teljesen jól érthető. De az se szomorkodjon, aki nem, hiszen a képek nekik is egyértelmű tájékoztatást nyújtanak. Mindig megpróbálom azokat a videókat, animációkat megkeresni nektek, amelyek sok képpel, és sokféle módon szemléltetik a terhesség egy-egy szakaszát és a baba egy-egy fejlettségi szintjét. Remélem tetszik majd ez az összeállítás is. (Tudom, és a terhességem alatt folyton azon gondolkodtam, hogy mekkora is lehet most, alig vártam a következő ultrahangot, hogy megmondj a doki, hogy mik a méretek. És hiába is tudtam, igazából nem tudtam elképzelni, de ezek a képek és terhességi animációk nagyon jók.

Terhesség 9. hét



Terhesség 10. hét


Terhesség 11. hét


Összefoglaló: Terhesség hétről hétre 9-12. hét (első trimeszter vége)3. hónap


Terhesség ultrahang képekben 9-12. hét (körberajzolva)


Oszd meg barátnőddel, ismerősöddel, kismamatársaddal:

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van