2010. május 13.

Az én történetem Terhesség és szülés

Sziasztok!

Sokat szoktam gondolkodni azon, mivel tehetnék jót nektek, hogyan szeretnétek használni a blogot úgy, hogy minél inkább a Ti javatokat szolgálja. Láttam már más oldalon, hogy a kismamák előszeretettel osztják  meg egymással saját terhességük, szülésük, esetleg a fogantatásukkal kapcsolatos történeteket.

Nos, ha ezt Ti is szeretnétek megtenni, ragadjatok tollat - azaz klaviatúrát- és írjátok le az általatok gondolt terjedelemben, én pedig szeretettel várom történeteteket az e-mail címemre: elsoterhesseg.hu@freemail.hu, és egy-két napon belül közzéteszem, vagy írhatsz itt a megjegyzések között is, ami azonnal megjelenik.

Egyéb "szolgáltai közlemény":

Jelenleg a blog arculatán dolgozom, hamarosan nagy változásokat tapasztalhattok. Utána várom a visszajelzéseteket, hogy jobb, ill rosszabb lett a blog. Remélem, minél többen írtok Nekem majd visszajelzést!

1 megjegyzés:

  1. Szia! Szeretném megkérdezni, szakmailag is képzett / eü.? szociális?/ gyakorló kismama vagy?
    Köszönöm válaszod, szeretettel üdvözöllek: P.G.I.

    VálaszTörlés

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van