2010. május 6.

Pedig fontos volna a szoptatás!

Egyre több szavazat érkezik a legújabb közvélemény kutatásomra. Az igazság az, hogy meglepődtem az eredményen, aztán elgondolkodtam, és rájöttem, hogy mindig mindennek oka van.

Az, hogy a terhesség vezet a kismamák között az érdeklődési témakörök között, azt gondoltam, hiszen az oldalam a terhességről szól, így tehát nyilván azokat a kismamákat próbáltam elérni, akik jelenleg terhesek. Úgy látszik, ez sikerült is. De az meglepett, hogy a szoptatás az utolsó helyen van. Rájöttem arra is, hogy miért.

A terhesség, mint említettem nyilván a top-on van, hisz jelenleg ez foglalkoztat titeket. Ez természetes. A másik teljesen nyilvánvaló dolog, hogy a szülés is sok szavazatot kapott, hiszen ez pedig egy olyan tényező, ami minden kismamát a fogantatás pillanatától foglalkoztat, ahogy haladunk előre az időben, annál inkább.
Ha valakit a fogantatás érdekel, nyilván még nem kismama, tehát neki még az a fontos.... De mégis! A szoptatást mindegyik téma megelőzi!

Aztán rájöttem a dolgok nyitjára, csak vissza kellett gondolnom a saját terhességemre. A szoptatás persze fontos, de számotokra még nem most. Minden kismama csak a szülésig lát. Úgy vagytok vele, hogy csak azon legyek túl valahogy, a többit meg majd utána, majd akkor ráérek vele foglalkozni.... majd ha megszületik a baba.
A baj csak az, hogy szülés után szinte azonnal minden információval rendelkezned kellene ahhoz, hogy el tudd kezdeni szoptatni a babádat....

Igazam van? Vitassuk meg a kérdést! Mondd el véleményed a megjegyzések között!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van