2009. július 22.

Segíteni egymásnak a terhességben!

Sziasztok!

Biztosan észre vettétek, hogy mostanában nem voltak új bejegyzések. Ugyanis egy pár napot nyaralni voltam. Viszont nagyon szomorú lettem, mikor megláttam, hogy ilyen hosszú idő alatt sem született egy megjegyzés sem.
Én csak egyetlen kismama (már anyuka) vagyok, igaz sok kismama tapasztalatát gyűjtöttem össze Nektek, hogy segítséget nyújtsak a terhesség idejére. Ha Nektek is vannak hasonló tapasztalataitok, írjátok be a megjegyzés dobozba. Használhatjátok az oldalt fórumként is! Ha kérdésetek van, írjátok meg azt is. Segítsetek ezzel egymásnak! Nem is gondolnátok, milyen sokat lehet tanulni mások gondjaiból, vagy sikeres probléma megoldásaiból.

Néha már az is sokat számít, hogy megbeszélhetitek valakivel, hogy másnak is hasonló kételyeik vannak! Ugyanis egy cél van! Minden bizonytalanságot mihamarabb megszüntetni, megnyugodni, boldognak lenni! Hiszen kisbabátoknak ez a legjobb! És minden kismama, leendő anyuka már most a legjobbat akarja kisbabájának!

Igazából én azt szerettem volna, ha ez az oldal az elsőterhes kismamák közös oldala lenne. Bárki dobhatna fel témát, kérdést, amiről lehetne beszélgetni, vitatkozni, és írhat bárki cikket.

A szavazás eredményét egyébként már most is figyelem, és hamarosan írni fogok a bevásárlásról. Hogy miket mikor kell beszerezni, és hol vegyétek meg, hogy minél olcsóbb legyen, de mégis jó legyen!

Lustaságok!!!! Vegyetek "tollat" (klaviatúrát) a kézbe, és írni, írni, írni! Bármelyik másik korábbi megjegyzéshez is!

Nemsokára folytatódnak a cikkek is!!

És hogy felvidítsalak Titeket, megjelent egy új ingyenesen letölthető kiadvány: Kicsi női terhességi csalafintaságok címmel. Ezt azonban csak e-mailen küldöm el (nem akarom közszemlére tenni). De ha feliratkozol, nemsokára elküldöm a postaládádba.


Név
E-mail





Kapcsolódó cikkek: Baby blues - Ha szülés után sírni kell
Bevásárlás terhesen a kisbaba érkezésére

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van