2009. július 28.

Vásárlás a kisbaba érkezésére!

avagy: Bevásárlás terhesen - a terhesség idején!!!

Első terhesen az ember azt sem tudja, hogyan fogjon hozzá a bevásárláshoz, hogy minden meglegyen, mire a kisbaba megszületik. Én azt sem tudtam, merre induljak, s különben is: egyáltalán MIT kell venni? Nekem valami hasonló zajlott le a fejemben:

Elképzeltem, hogy valahogy mégiscsak rábeszélem magam, és elindulok vásárolni, de HOVÁ???
Eljutottam oda, hogy mondjuk egy bababoltba, bár erről később még beszélünk........ Szóval bemegyek egy bababoltba, és állok ott, mint egy bamba tyúk, és arra gondolok, hogy nehogy megkérdezze egy eladó, hogy mit szeretnék, ugyanis fogalmam sincs. Ha ezt látja rajtam, persze vérszemet kap, hogy: na kis első terhes,... és már röhög a markába....hogy na várjál csak,..... és mit mond? "Majd én segítek Neked....." és "Ne izgulj, ezzel mindenki így van....."stb, stb,
Elnyomja a nagy bájos dumát, és Te már örülsz, hogy ilyen szerencséd van, hogy pont vele hozott össze a sors........, És közben arról szól a dolog, hogy a fél boltot rám sózza, hogy ez ezért kell, ez azért kell, és én meg is veszem, mert honnan is tudhatnám, hogy kell, vagy nem, ezért biztos, ami biztos alapon megveszem, mert hátha kell......s közben arra gondolsz, hogy milyen jó, hogy az eladó segít, és ennyi időt rám pazarol, és ő biztosan tudja mi kell, hiszen itt dolgozik..... , S mire mindent hazapakolok, rájövök, hogy jól átvertek a palánkon..... S a baba és én már be sem férünk a szobába, mert az teli van "hasznosabbnál hasznosabb" portékákkal....


Na! Hogy Ti ne járjatok így, megpróbálok mindent leírni nektek a bevásárlásról, hogy mit, mikor, hogyan és honnan vegyetek meg, és ajánlok egy módszert is, hogy ugyanazt de olcsón megvehessétek. Ezért a következő bejegyzések a bevásárlás mikéntjéről fognak szólni.

Kapcsolódó cikkek: Társam a vásárlásban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van