2009. július 29.

Terhesség és bevásárlás - MIKOR?

Akkor hát belekezdek a terhességi bevásárlásokról szerzett tapasztalataim és jó tanácsaim megosztásába, melyről az elkövetkezendő bejegyzésekben lesz szó. Beszélünk arról, hogy mikor menjünk el a kisbabának bevásárolni, hogyan vásároljunk, hogy közben mi is és pénztárcánk is jól járjon, valamint hogy mit vegyünk meg a kisbabának, és mit mikor.

Első tisztázandó kérdés, a mikor! Mikor menjünk bevásárolni a kisbabának.


Én úgy voltam vele, hogy amint megtudtam, hogy terhes vagyok, és ahogy telt az idő, szívem szerint be is rendeztem volna a babaszobát az első egy-két hónapban. De persze ez nem szokás. A régi öregek szerint jó ideig nem is szabad venni semmit a picinek, nehogy történjen valami.... Lássuk be, ebben van valami. Még ha az ember nem is babonás, inkább nem "kockáztat". (Én legalább is nem vettem jó ideig semmit, nehogy...... pedig nem vagyok babonás).



Hogy nehogy mégis elcsábuljak, azt csináltam, hogy egyszerűen nem mentem bababoltba. Bár még mindig ott voltak a hipermarketek, de ott meg ellenálltam. Aztán volt még egy egyébként tök szuper megoldás, hogy leküzdjem vásárlási vágyamat, és fészekrakó ösztönömet! Méghozzá azzal, hogy a saját ruhatáramat újítottam fel! És erre most meg is volt minden ürügyem, sőt megtámadhatatlan okom is, ugyanis folyamatosan "híztam" - bár ez a szó nem tetszik- mondjuk inkább azt, hogy kipocakosodtam az összes ruhámból.



Közben telt múlt az idő, jártam a vizsgálatokra, vérvételre, ezekkel rendesen le voltam foglalva, és azokat vártam, hogy mikor tudom meg végre a kisbaba nemét, hogy fiú lesz-e vagy lány, mennyit nőtt...stb.

És közben máris eljött annak az ideje, hogy már azon aggódtam, hogy ha véletlenül korábban érkezik, nem lesz megvásárolva semmi. Közben az is kiderült, hogy kisfiú vagy kislány lesz. Úgyhogy olyan hat hónapos terhesen elkezdtem beszerezni a nagyobb dolgokat, mint babakocsi + hordozó, kiságy + ágynemű, kiskád + állvány, .... bár ezeket szigorúan uniszex színben, hogy a második bébinek is megfelelő legyen a színösszeállítás. Amint egy dolgot megvettem, nagyon tudtam neki örülni, azzal el is voltam egykét hétig.



Majd ismét eltelt egy-másfél hónap, és 7-8 hónapos terhesen úgy gondoltam, hogy most már mindennek meg kellene lennie, később ugyanis már egy egész napos bevásárló túrát nehezen is viselnék pocakom egyre növekvő súlya miatt. Van, akinek olyankor már vizesedik a lába, sokaknak fáj a háta a nagy súlynövekedés miatt, fáradékonyabbak lesznek.

Jótanács: A fentiekben említettek miatt a vásárolni való nagy részét inkább még hét hónapos korig ejtsük meg.

Kapcsolódó cikkek: Társam a vásárlában
Baby blues - ha szülés után sírnod kell

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van