2009. május 18.

Bevásárlás- pénzrablás, csak mert kismama vagy!

- avagy az "ElsőTerhesség.hu blogja" születése - 4. Ok

Az alcím lehetett volna "A blog születésének első számú oka" is, ugyanis számomra ez volt az a dolog, ami nagyon tudott bosszantani terhességem alatt. (Azt hiszem, ezzel a bejegyzésemmel valamennyien egyet fogtok érteni.)

A szitu a következő:
Nagyon sokszor észrevettem már, hogy egyes esetekben az egyik ember, (akinek arcán igencsak vastag a bőr) szemérmetlenül kihasználja a másik ember különlegesnek mondható kiszolgáltatott helyzetét. (Ha egyszerűen kellene megfogalmazni: Hülyének nézi a másikat) Ezek közül az egyik az az eset, amikor az ember fia gyermeket vár (terhes), a másik ember pedig (esetünkben a kereskedő) azt gondolja, hogy:





  • "Most úgysem számít nekik semmi, hiszen terhes, rózsaszín felhőben élnek, hiszen látszik rajtuk a fene nagy boldogság...."


  • "Úgyis a terhességre spóroltak már régóta, hogyha jön a kisbaba, úgyis meg kell venni...."


  • "Most úgysem nézik meg az árát..."


  • "Aki kismama, úgyis mindent megvesz, csak rá kell rajzolni egy aranyos macikát, vagy kiskacsát..."


  • "Nem baj, ha nem jó semmire, most úgyis megveszik, csak írjuk rá, hogy akció..."

    ....és ki tudja még miket gondolnak a kismamákról a kereskedők, de szerintem egyesek azt hiszik, hogy mivel terhesek vagyunk, semmi más nem számít, nem vagyunk beszámíthatóak, elment az eszünk - tisztelet a kivételnek, mert azért szerencsére vannak kivételek. (Na nem sokan.)

    Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de ha bementem egy akármilyen boltba (NEM kismama butikba - ott még durvább a helyzet) megnéztem egy egyszerű nadrágot: 4-5000 Ft. Ha elsétáltam vagy 10 métert a kismama részlegre, - hiperinfláció: 9-10.000 Ft. Mert hát az a pamut betét sokba kerül, igen drága találmány! A Kismama felsőkkel szintén hasonló helyzet, ha meg kell ráncolni a blúz elejét, ahhoz már borzi nagy varró tudomány kell, legalábbis biztosan azt kell megfizetni. Ha már alkalmi ruhát keresel, ezek a különbségek megduplázódnak. Megoldás: Ne menj esküvőre, vagy ballagásra, és egyáltalán sehová, ha kismama vagy. Szerencsére én ettől jobb megoldást találtam, amiről a későbbiekben írni fogok.

    A babának való bevásárlásba most bele sem kezdek, mert az azzal kapcsolatos hasonló "élményeimre" nem lenne elég két oldal sem. De a megoldást megtaláltam, amit megosztok majd Veletek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van