2009. május 10.

Terhességi tanácsot kapsz? - jól jegyezd meg

- avagy Az "ElsőTerhesség.hu blogja" születése - 2. ok!

A kezdő szóösszetétel lehet, hogy ismerős lesz: Mikor terhes voltam, ........ biztosan sokszor fogjátok tőlem ezt a mondat kezdetet olvasni, ugyanis az oldal erről szól. Megosztani olyan tapasztalatokat veletek, amiket én saját bőrömön tapasztaltam terhességem alatt, és amik Nekem sokat segítettek volna, ha valaki elmondja ezeket. Pedig nagyon sok jó tanácsot kaptam én is, igyekeztem is mindet betartani, de arra nem gondoltam, hogy ezeket jól megjegyezzem. Így később voltak olyan dolgok, amikre az adott helyzetben nem emlékeztem, csak később, jutott eszembe, hogy: "Pedig ezt is mondták!"

(Itt szeretném megemlíteni, hogy ezek a gyakorlatban jól bevált módszerek nem csak saját tapasztalatok, hanem sok ismerősömtől hallott, könyvekben olvasott igen hasznos infokból gyűlt össze)

És akkor szintén arra gondoltam, hogy ha majd megírom azt a weboldalt, ami a terhességről szól gyakorlatban (mint tudjuk: első ok), majd mindenkinek jól a szájába rágom, hogy nem elég meghallgatni a hasznos tanácsokat, igyekezzünk azokat jól meg is jegyezni. Esetleg készíthetünk magunknak egy kis jegyzetet, s néha rendezzük azokat időrendi sorrendbe. És itt máris ebből következik a harmadik ok, amelyről következő bejegyzésemben olvashattok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van