2009. május 10.

Terhesség gyakorlatban, nem elméletben!

-avagy az "ElsőTerhesség.hu blogja" születése - első ok!

Mikor terhes (vagyis kismama) voltam, sőt, már akkor is, amikor még nem voltam terhes, de már elindult a "projekt", hirtelen 1000 meg 1000 plusz 1 kérdés merült fel bennem, amire azonnal választ akartam kapni. Természetesen az interneten próbáltam azokat megtalálni több-kevesebb sikerrel, és itt a hangsúly a "kevesebb"-en van. Ugyanis rengeteg oldalt láttam, ami a fogamzás, terhesség, szülés és minden ehhez kapcsolódó témával foglalkozik. Már majdnem információ áradattal, (trendi kifejezéssel: információ cunamival) találkoztam - de többségében csak elméletben. Néha már bosszantó volt, hogy ugyanazt a dolgot harmadjára olvasom (ráadásul itt-ott másolt szövegként), de a kérdéseimre nem mindig találtam választ.
(Egykét kivétel persze mindig akad, ezúton is szeretném megköszönni azoknak a segítséget, akik weblapjaikkal tényleg segítséget nyújtottak nekem.) Szóval úgy döntöttem, hogy ezen megpróbálok változtatni, és a várandós kismamáknak létre fogok hozni egy olyan oldalt, ami a ténylegesen felmerülő problémákkal és egy csomó hasznos praktikával foglalkozik a gyakorlatban. A többi ok, hogy miért indítottam el az oldalt? Nos...nemsokára megtudhatjátok. A jövőben összegyűjtök majd minden olyan info-t, ami nekem igazán lényeges segítség volt a terhességem alatt. Az egyéb elméleti ismereteket máshol is megkaphatjátok, én itt a valóban hasznos tanácsokat, és a bevált kis praktikákat szeretném veletek megosztani (nem csak saját terhességem tapasztalatai alapján).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van