2009. december 21.

Itt a karácsony!

Sziasztok!

A rendszeres olvasók bizonyára észre vették, hogy nem születnek mindennap friss bejegyzések, mint máskor mindig, dehát ez a karácsonyi készülődés engem is "elért" - ajándékok beszerzése, lakás díszítés, advent - hogy a családnak legyen egy kis karácsonyi hangulata.

Most arra gondolok, hogy milyen jó lehet Nektek, akik babát várnak. Mekkora öröm, és még milyen örömök várnak rátok. Visszaemlékszem, hogy az én életem is mennyivel másabb volt, mikor még nem volt baba. Összességében azt mondhatom, hogy nem voltam ilyen boldog, pedig boldog családi életet éltem gyermekként is, és azután is, mióta férjhez mentem. De egy baba kitölti az ember életét....

És ez persze kihat magára a karácsonyra, a szeretet ünnepére is, így az utóbbi évek karácsonya valahogy nálunk is máshogyan alakult. Először terhes voltam, ez a legszebb karácsonyi ajándék, amit nő kívánhat..., a következő karácsonykor már megszületett kislányunk, most viszont már elég nagy lesz ahhoz, hogy az ajándékoknak is örüljön. Amikortól az ember életébe belép a gyermek, onnantól fogva megváltoznak az értékrendek, minden kis apróságnak, ami a gyermekeddel történik, olyan nagyon tudsz örülni....

Ha még dolgozol, és még a mostani karácsonyod is rohanós lesz, azért állj meg egy picit....
Gondolj bele, mekkora szerencséd van, hogy azok közé a nők közé tartozol, akiknek lehet gyermeke... És igen, meg fog változni az életed... És nem mondom, hogy könnyű lesz, mert igenis lesznek nehézségek, de boldogan fogod átvészelni mindegyiket, mert a gyermekedért teheted, érte élhetsz, és ez már magában is boldogság....

Szeretnék Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van